1.1
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Баянауыл ауданы білім беру бөлімінің «Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беру мектеп – интернаты»
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
төлқұжаты
Атауы: |
Павлодар облысының білім беру басқармасы, Баянауыл ауданы білім беру бөлімінің «Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беру мектеп - интернаты»КММ |
Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы куәлiк |
2021 жылғы 12 қаңтар қайта тіркеу күні Бизнес-сәйкестендіру номері: 091140009665
|
Салық төлеушінің тіркеу номері |
450400211435 |
Жобалық қуаты |
600 |
Оқушы саны |
487 |
Тұрған жерi: |
Қазақстан Республикасы, 140300, Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Баянауыл ауылы, М.Шорманов к, 2 үй |
Алғашқы мемлекеттiк тiркелген күнi: |
16.11.2009
|
Мектеп-интернатының жалпы ауданы |
26049,17 м2 |
Мектеп-интернаттың электрондық мекен-жайы: |
Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. |
Оқыту тілі |
Қазақша |
Оқу жоспары |
Мемлекеттік стандартты орындауға бағытталған. Түзете – дамыту бағдарламалар, үйден оқыту және дарынды балаларды дамыту үшін кәсіби білім беруге бағытталған |
Мектеп-интернат басшысы |
Досмагамбетова Салтанат Сейтжановна |
Басшының оқу iсi жөніндегі орынбасары |
Тусупбекова Анаргуль Турлыбековна |
Басшының оқу ісі жөніндегі орынбасары |
Исаева Асем Темирболатовна |
Басшының бейінді оқыту жөніндегі орынбасары |
Тулешова Айжан Шакмановна |
Басшының тәрбие iсi жөніндегі орынбасары |
Саликова Елмира Мергенбаевна |
Басшының шаруашылық жөніндегі орынбасары |
Молдашбеков Куаныш Мынғышевич |
Қосымша білім беру педагогы |
Ханатұлы Жасыбай |
Педагог - ұйымдастырушы |
Сарбасова Жанаргуль Шамкеновна |
Әлеуметтік педагог |
Жакенова Пинара Ботановна |
Тәлімгер |
Шақырман Айдана Дүйсембайқызы |
Алғашқы әскери дайындық мұғалімі |
Кошанов Нариман Жанатович |
Аға тәрбиеші |
Айтмағамбетова Зейнегуль Рамазановна |
Дефектолог |
Мукашева Амина Сериковна |
Логопед |
Багимбекова Айнұр Уахитовна |
Психолог |
Жуматова Анар Айтановна Жусупбаева Айнагуль Калымбеккызы |
Бала дәрігері |
Сакенова Фарида Аконовна |
Негізгі көрсеткіштер |
2022-2023 оқу жылындағы ҰБТ-ның орташа балы 69 |
Оқушылардың ыстық тамақпен қамтылуы |
Ыстық тамақпен қамтылуы 100%, тегін ыстық тамақпен қамтылуы - 100% |
Мектеп-интернат туралы ақпарат |
Ш.Айманов атындағы жалпы орта білім беру мектеп-интернатында гимназия және түзете-дамыту сыныптары бар. |
1.2 Мектеп – интернатының материалдық – техникалық базасы:
Оқу корпусы:
- 390 орынға арналған мәжіліс залы;
- 300 орындық асхана;
Оқу кабинет саны 40, оның ішінде:
- 1 физика кабинеті зертханасымен;
- 1 химия кабинеті зертхнасымен және іс-тәжрибелік кабинеті;
- 2 информатика кабинеті (12+1) және 1 информатика кабинеті (10+1) арнайы зертханаларымен ;
- 1 лингафон кабинеті (12+1);
- 4 интербелсенді тақта кабинеті бар.
Кітапхана, оның құрамында оқу залы және кітап қоры бар;
- 1 спорт залы;
- жеке медициналық блок;
- Ұлдармен қыздарға арналған 3 шеберхана бар;
Жатақхана:
Интернатта жалпы бөлмелердің саны – 71. Ұлдарға арналған бөлме саны – 34, 1 –қабатта -25 бөлме, 2 –қабатта – 9 бөлме. Қыздарға арналған бөлме саны – 37, 2 –қабатта -12, 3 қабатта -25 бөлме. Әр бөлмеде 3 баладан жатады. Әр бөлмеде балаларға жататын кереуеттер, тумбалар, киім ілетін шкафтар бар. Қыздардың саны – 63, ал ұлдар 54. Интернатта әр қабатта оқушыларға арналған ойын бөлмелері орналасқан, 1- қабатта қойма, киім үтіктеуге арналған, кір және аяқ киім кептіретін бөлмелер орналасқан.
Мектеп – интернатында балалардың оқуына, бос уақытын қамтуына, демалуына барлық жағдайлар жасалған. Жиһаз стандартты таңдап алынған жатын блогтар төмендегідей қарастырылған:
- тұрмыстық бөлмелер - 3;
- демалуға және сабақ оқуға арналған бөлмелер - 3;
- сырт киімді шешетін орын -1;
- ойын бөлмесі -1;
- медбикеге арналған бөлме - 1;
- Кір жаятын орын -1;
- Қойма бөлмесі -1.
Сонымен қатар суық және ыстық сумен қамтылған кіші бөлмелер бар.
Интернаттың жалпы көлемі – 3217,1м кв.
Жұмыс атқаратын шаруашылық жұмыскерлер саны:
- 7 – еден жуушы
- 1 – вахтер
- 3 – медбике
Шаруашылық бөлігі:
Кір жуатын орын: залалсыздандыру камерасы, кір жуу машинасы, кептіргіш машина, киім үтіктеу орны.
Гараж: Газель, Ассенизатор тұрады
Қазандық бөлігі: КВР – 900 6 дана, екі су айналдыратын сорғыш, екі су құйғыш сорғыш, екі вагонша, кеңейтілген бак, дизель агрегат.
Сауна: 10 душқа арналған кабина, 2 құрғақ пары, шешінетін орны.
Жылыжайы: әртүрлі гүлдердің тұқымдар өсірілуде
Жер асты қоймасы: жеміс – жидектер сақталады орын
Техникалық қамтамасыз етілуі:
Газель
Ассенизатор автокөлігі
- 2023-2024 оқу жылының тақырыбы, мақсаты, міндеттері
Мектептің келелі мәселесі:
Оқушыларға сапалы білім бере отырып, белсенді бәсекеге қабілетті, құзыреттілік өмірде түрлі жағдайларда шешім қабылдай алатын патриот, шығармашыл, білімді тұлғаны дамыту және қалыптастыру.
Мектеп-интернатының тақырыбы :
Қазақстандық білім берудің жаңарту жағдайын және инклюзивті білім беруді негізге ала отырып, оқушылардың білім мен тәрбие деңгейінің сапасын арттырудың бір факторы ретінде әдістемелік және мектепшілік бақылау жүйесінің жұмысын жетілдіру.
Мақсаты: 2022 – 2023 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттың орындалуына бағытталған оқушылардың білім сапасының деңгейін мүмкіндік деңгейге дейін көтеру, тәрбие деңгейін жоғарлату, сонымен қатар оқушылардың кәсіби-тұлғалық қалыптасуы және мүмкіндігі шектеулі оқушыларға қолайлы орта құру үшін мектеп – интернатының әдістемелік жүйесіне өзгеріс еңгізу арқылы құзыретті оқушыларды қалыптастыру.
Міндеттері:
- Білім беру туралы мемлекеттік нормативтік құжаттардың орындалуына бағытталған мектептің жұмысын ұйымдастыру;
- Қазақстан Республикасының жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттың орындалуына бағытталған оқу тәрбие үдерісін ұйымдастыру және жетілдіру;
- Мектеп – интернатының оқу мен тәрбиенің біртұтастығы арқылы тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
- Педагогикалық кадрлармен әдістемелік жұмыс жүйесін ұйымдастыру, жаңарту;
- Оқу- тәрбие үдерісінде оқушылар мен педагогикалық ұжымның психологиялық ахуалды орнату, жұмыс жүйесін қалыптастыру, нығайту.
- Түзете – дамыту сыныптарында оқу – тәрбие жұмысының кемшіліктерін жою, жұмысын жетілдіру;
- Мектеп – интернатының оқыту – тәрбиелеу жүйесінің жұмысын мектепшілік бақылау және басқарудың тиімді жолдарын айқындау;
- Тәрбиеленушілердің санитарлық – гигиеналық нормаларға сай тамақтану мен медициналық қолдауды ұйымдастыру.